Was weer superrr
Marie
-
2 dagen geleden
Roelie
-
3 dagen geleden
Sabine denkt altijd goed mee .
Uiteraard is het altijd erg gezellig.
Agnes
-
4 dagen geleden
Was weer gezellig en een mooi resultaat 🤗
Lucil
-
6 dagen geleden
Vond het weer super
Helma
-
22 dagen geleden
Het was vanmorgen weer tijd voor nieuwe nagels na 6 weken, ja zo lang doe ik met de nagels echt top!! En Sabine heeft er weer iets moois van gemaakt zoals altijd ! Perfect 👌
Marijke
-
25 dagen geleden
Was heel erg leuk en netjes gedaan 🥰🥰🥰
Samra
-
ongeveer een maand geleden
Miep
-
ongeveer een maand geleden
Was weer erg gezellig
Helma
-
ongeveer 2 maanden geleden
Perfect weer! En heerlijk mens!
Ellis
-
ongeveer 2 maanden geleden