5.0
gebaseerd op 514 reviews

Was weer superrr

Marie - 2 dagen geleden
Roelie - 3 dagen geleden

Sabine denkt altijd goed mee .
Uiteraard is het altijd erg gezellig.

Agnes - 4 dagen geleden

Was weer gezellig en een mooi resultaat 🤗

Lucil - 6 dagen geleden

Vond het weer super

Helma - 22 dagen geleden

Het was vanmorgen weer tijd voor nieuwe nagels na 6 weken, ja zo lang doe ik met de nagels echt top!! En Sabine heeft er weer iets moois van gemaakt zoals altijd ! Perfect 👌

Marijke - 25 dagen geleden

Was heel erg leuk en netjes gedaan 🥰🥰🥰

Samra - ongeveer een maand geleden
Miep - ongeveer een maand geleden

Was weer erg gezellig

Helma - ongeveer 2 maanden geleden

Perfect weer! En heerlijk mens!

Ellis - ongeveer 2 maanden geleden