5.0
gebaseerd op 514 reviews
Miep - 2 maanden geleden

Zoals altijd, weer mooie nagels , ook weer erg leuke combinatie! Sabine doet het geweldig, altijd gezellig !

Marijke - 2 maanden geleden
Wilma - 2 maanden geleden
Esther - 2 maanden geleden
Esmeralda - 2 maanden geleden

Ik had mijn nagel gestoten en er was een stuk af. Gelukkig kon ik voor de reparatie snel terecht.

Monique - 2 maanden geleden

Wat een topper! Helemaal blij! Ontzettend leuke vrouw en levert professioneel werk 💋

Ellis - 3 maanden geleden

Ik ben super blij met mijn nagels

Nelleke - 3 maanden geleden

Was weer als vanouds gezellig

Helma - 3 maanden geleden

Ik ben opnieuw erg tevreden over het resultaat.

Groetjes Wilma

Wilma - 3 maanden geleden