Miep
-
2 maanden geleden
Zoals altijd, weer mooie nagels , ook weer erg leuke combinatie! Sabine doet het geweldig, altijd gezellig !
Marijke
-
2 maanden geleden
Wilma
-
2 maanden geleden
Esther
-
2 maanden geleden
Esmeralda
-
2 maanden geleden
Ik had mijn nagel gestoten en er was een stuk af. Gelukkig kon ik voor de reparatie snel terecht.
Monique
-
2 maanden geleden
Wat een topper! Helemaal blij! Ontzettend leuke vrouw en levert professioneel werk 💋
Ellis
-
3 maanden geleden
Ik ben super blij met mijn nagels
Nelleke
-
3 maanden geleden
Was weer als vanouds gezellig
Helma
-
3 maanden geleden
Ik ben opnieuw erg tevreden over het resultaat.
Groetjes Wilma
Wilma
-
3 maanden geleden