5.0
gebaseerd op 514 reviews

Was weer erg leuk en vooral de mooie kleuren zo gaaf allemaal

Helma - 5 maanden geleden

Weer prachtige nagels zoals altijd !

Wilma - 5 maanden geleden

super leuke dame, vrolijk en vooral kundig! Leuke sfeer.

Patricia - 5 maanden geleden

Weer super geholpen!

Lilian - 5 maanden geleden

Super leuk gezellig en goed geholpen. Mooie nageld😃

Yvonne - 5 maanden geleden
Miep - 5 maanden geleden

Sabine is enorm vriendelijk, toegankelijk, deskundig en open. Heel fijn om te komen!

Fenna - 5 maanden geleden

Ik ga altijd weer blij bij Sabine vandaan.
Deze keer met mooie hartjes.

Petra - 5 maanden geleden
Wilma - 5 maanden geleden

Ze is vriendelijk en goed in haar werk

Marcelle - 5 maanden geleden