5.0
gebaseerd op 514 reviews

Heel veel keuze in prachtige kleuren en technieken, denkt heel erg met je mee, goede gastvrouw en erg secuur. Heel erg blij met Sabine.

Ingrid - 3 maanden geleden
Roelie - 3 maanden geleden

Altijd gezellig. Veel keuzestress met kiezen van de kleur, teveel keus🫣. Maar ga elke 4 weken even langs

Femmy - 3 maanden geleden

Perfecte nagels onder het genot van een kopje koffie en een fijn gesprek.

Miep - 3 maanden geleden

Top nagels 😁

Wilma - 4 maanden geleden
Anne-Marie - 4 maanden geleden
Roelie - 4 maanden geleden
Esther - 4 maanden geleden

Altijd gezellig bij Sabine

Nelleke - 4 maanden geleden

Hele mooie nagels wederom

Carla - 4 maanden geleden